Sold Out

Les Binet, Peter Field „Rinkodara atskaitomybės eroje“

229 psl. | 130×210 | © 2014 | ISBN: 978-609-95369-1-0
Iš anglų kalbos vertė Gabrielė Gailiūtė

Knygos autorių siekis yra taikant aukščiausius analizės patikimumo reikalavimus ištirti sąsają tarp reklamos ir ilgalaikio poveikio verslui, reklamos efektyvumą iškėlus kaip pagrindinį tikslą. Joje rasite griežta metodologija grįstus argumentus ir poziciją, kad rinkodara neturi būti pikta ir pilka, kad būtų efektyvi.

11.99

Neturime

„Paprastai tariant, tai yra viena svarbiausių kada nors parašytų knygų apie rinkodarą. Ji turėtų būti žinių ir veiklos pamatu kiekvienam, dirbančiam rinkodaros ir komunikacijos srityje. Be jokių išimčių.“ (Adam Morgan)

„Mane nustebino neįtikėtinai nuobodus knygos pavadinimas – knygos tokiu pavadinimu tikrai nebūčiau skaitęs, jei ne gausybė rekomendacijų. Tačiau perskaitęs ją, manau, suprantu sąmoningą tokio nuobodaus pavadinimo pasirinkimą – autorių siekis yra taikant aukščiausius analizės patikimumo reikalavimus ištirti sąsają tarp reklamos ir ilgalaikio poveikio verslui, reklamos efektyvumą iškėlus kaip pagrindinį tikslą.

Tos paprastos taisyklės, intuityviai pažįstamos ir savaime suprantamos kūrybos žmonėms, apverčia rinkodaros tiesas aukštyn kojom, tačiau apverčia jas empiriškai, besilaikydamos labai griežtų reikalavimų – daug griežtesnių už tuos, kurie buvo taikomi kuriant pačias rinkodaros tiesas.

Man atrodo, kad Lietuvos rinkodaros visuomenei gyventi be šios knygos – didelė klaida, tad ją taisome. Skaitydami, tikiuosi, džiaugsitės ne tik paprastais ir labai griežta metodologija grįstais argumentais, bet ir tuo, jog rinkodara neturi būti pikta ir pilka, kad būtų efektyvi. Griečiau atvirkščiai.“ (Paulius Senūta)